sâmbătă, 24 mai 2014

Alegătorule, alege...

Grea misiune! Vreau să fiu un om responsabil, o persoană care își exercită dreptul la vot, analizând cu maturitate și detașare locul unde voi pune ștampila. Vreme de patru sau cinci ani, stau cât mai departe de tot ce înseamnă politică, văzându-mi de treabă, încercând să trăiesc ”normal”, construind acolo unde pot și unde știu. Însă, înainte de alegeri, atenția mi-o canalizez pe campaniile electorale, pentru a mă pune la punct cu stadiul și cu platformele propuse de partide. Aștept programe, orientări, direcții, indiferent că ele sunt propuse de dreapta sau de stângă, pe mine interesându-mă doar viitorul. Mâine mă voi duce să votez... Pe cine?... Nu știu. Am văzut o campanie demnă de programele televiziunii OTV... Ce vor să facă viitorii europarlamentari pentru mine ca cetățean, n-am prea înțeles... Ce am văzut? Magie... Milioane și milioane de euro care au dispărut... Atâtea amenințări cu pușcăria că te întrebi uimit ce capacitate au penitenciarele din România... O femeie care zbura prin aer prinsă de o parașută (?), capete sparte cu bâta, o bătrână trântită la pământ de un furios cu ceafa lată, casolete cu fasole și cârnați, un președinte ”gripat” care iubește ca la douăzeci de ani... Poate că este vina mea! Nu am urmărit cu atenție, zi de zi, viața politică și de aceea nu înțeleg ce se întâmplă... Trebuia să stau gură căscată, ochi bulbucați, trebuia să comentez cât mai des cu prietenii, cu rudele, tot ce se întâmplă pe plan politic... Dar eu ce am făcut? Mi-am văzut de treabă, concentrându-mă pe proiectele mele, iar acum am pretenții să recuperez tot ce am pierdut... De votat sigur că voi vota, fiindcă este un drept pe care nu-l pot ignora, dar în puținul timp care a mai rămas până la deschiderea secțiilor de votare, voi face o analiză personală a vieții mele, concentrându-mă pe ultimii patru ani... Totuși, trebuie să recunosc că va fi o alegere grea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu