vineri, 28 februarie 2014

Voi, iubitori de câini și de pisici, atenție!

Voi, iubitori de câini și de pisici, atenție! Ieri mi-a fost furat (tras prin grilajul porții), câinele. Un Yorkshire terrier Toy, la care, cum este firesc, țin enorm. Chiar dacă supărarea și tristețea mă copleșeau, aveam o speranță – micul meu prieten are cip! M-am dus glonț la cabinetul veterinar și am anunțat, întrebând care sunt pașii pentru localizarea micului meu prieten. Răspunsul m-a năucit. Nu se poate! Toți câinii de rasă trebuie să poarte cip, după normele europene, însă la noi, în România, nu există sistem de activare și identificare a câinilor ( pisicilor) furați sau pierduți !!!!! Acesta a fost răspunsul. Sfatul? Căutați-l pe străzi, întrebați din om în om, etc. Eu, spre marea mea fericire mi-am găsit micul prieten. Cum? Prin intermediul internetului, prin facebook! Mulțumesc tuturor celor care au distribuit anunțul și în mod special unei minunate doamne care mi-a redat bucuria. Aveți grijă de prietenii voștri necuvântători, fiindcă salvatorul cip este o poveste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu