miercuri, 2 februarie 2011

Două arte


Andreea. Un nume. Un contur vocal, o identitate abstractă. Fără să o cunosc personal, i-am dăruit două cărţi – Ademenirea şi Umbra de dincolo... – le-a citit, fără să mă cunoască. Şi eu eram pentru ea, un nume, un contur vocal ori o identitate abstractă. Dar ne întâlneam într-o ţară a nimănui, fără vămi şi fără legi, un tărâm fără materie, numit pe furiş, sensibilitate. Andreea pictează... Eu scriu.... Suflete rătăcite între lumi, secate de întrebări dureroase, inimi aşezate în troiţe la răscruce de drum, voaluri de vise. Şi eu şi Andreea, căutăm... Mi-a dăruit două tablouri! Două cărţi, două tablouri! Două arte, acelaşi strigăt... Îţi mulţumesc, Andreea! Şi-ţi mărturisesc că dragi îmi sunt tablourile tale, fiindcă prin nuanţe şi culori mi-ai tradus gândurile. Eu scriu pentru ca tu să pictezi, iar tu să pictezi, pentru ca eu să pot scrie. Alături de noi vor fi sculptori, compozitori, poeţi... Şi împreună vom dărui celor de lângă noi, covor de stele.
Iar vouă, cititorilor mei, vă spun un secret: Andreea Condeescu vă poate picta visele, aşezându-le cu delicateţe într-o galerie a amintirilor.


Tablou pictat de Andreea Condeescu

6 comentarii:

  1. Andreea , meriti mult mai mult de .... 10!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este tulburator cand se intalnesc doua arte! Faptul ca ac pahomi promoveaza astfel o pictorita este uimitor. In arte este mult egoism. Dar iata ca un om de talent poate intelege cat de mult loc este pentru frumos. Felicitari pentru Andreea Condeescu si asteptam tot aici, invitatia la una din expozitiile ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii multumesc din suflet doamnei Ac Pahomi si va multumesc si dvs.!

      Ștergere
  3. Intradevar frumos!
    E placut sa vad ca intr-o competitie a artelor, este loc si pentru incurajare, nu e totul doar o cursa pt faima... Felicitari! Intradevar frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc dvs. si ii multumesc doamnei Ac Pahomi, care ma fascineaza cu tot ceea ce asterne pe hartie, cu romanele minunate pe care mi le-a daruit cu tot dragul si pe care le-am primit cu dragoste si savurat fara rasuflare.
      Toata admiratia si respectul, doamna Ac Pahomi.

      Ștergere