sâmbătă, 21 ianuarie 2012

JB


Undeva, în lumea asta mare, există şi trăieşte un băieţel. Are doar zece ani! Nu ştiu nimic despre el şi constat cu uimire că nici nu mi-ar fi necesar. De ce ar merita să-mi încarc mintea cu diferite detalii, atâta timp cât el îmi dăruieşte mai mult decât o poveste? JB... A apărut pe pagina mea de Facebook. De ce? Fiindcă are ceva de spus lumii. Are un mesaj pe care-l transmite cu delicateţea celor zece ani şi cu un talent născut şi susţinut prin sute de ore de muncă. JB este pianist! Firav, cu un chip inteligent şi uşor grav, acest copil intră cu curaj în lumea complicată a unei muzici pretenţioase şi elitiste. L-am privit cu atenţie... Îmbrăcat respectuos în costum, cu cravată, stă drept, concentrat pe clapele care par a i se supune. JB stăpâneşte partitura, dominând-o. Degetele lui plăpânde par fluturi mici, neastâmpăraţi, atraşi de armonia sunetelor... Undeva, în lumea asta mare, un copil ne dăruieşte frumuseţea, fără a ne cere nimic în schimb. Sau poate, mesajul lui ascunde cu tandreţe un mare adevăr – JB revendică dreptul tuturor copiilor de a trăi într-o lume frumoasă, liniştită şi plină de protecţia celor maturi. Felicitări celor care se ocupă de acest copil! Merită, fiindcă ei sunt primii răsplătiţi. Apoi, urmăm noi, anonimii care se hrănesc cu ambrozia muzicii clasice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu