vineri, 24 iunie 2011

Cu gratitudine mă înclin...


Cititorule... aici ne-am întâlnit! Joi, 23 iunie 2011, la Uniunea Scriitorilor, copleşiţi de o vară toridă, ne-am refugiat în răcoarea nedesluşită a unei lumi, care încă refuză să moară. Zidurile casei Monteoru, care ostenesc din 1874, ne-au oficiat întâlnirea, privindu-ne pe sub pleoape de istorie. Am urcat treptele de marmură ale unei scări care îmbrăţişează tandru o rotondă. Ne-am lăsat răsfăţaţi de interioarele în stil eclectic franţuzesc, care ascund după lambriuri din esenţe rare, tăcerea. Apoi, Sala Oglinzilor şi-a deschis uşile grele, lăsându-mi numele şi scriitura să plutească între pereţii tapisaţi cu mătase. Te-am privit, cititorule, încrucişându-mi cu tine, curiozitatea... Ţi-am simţit întrebările nerostite...
Critici inteligenţi şi minuţioşi au disecat sub ochii tăi romanul Chiriaşul de la demisol, răsfoindu-mi gândurile nopţii, iar ţie, plimbându-ţi printre oglinzi, fantezia.
Mi-ai dăruit la final, cititorule, cuvinte şi flori care mi-au răsplătit nesomnul. M-ai lăsat să-mi simt fericirea umblând hai-hui, printre stucaturile pictate pe înaltul plafonului, căutând o fisură prin care să iasă spre cerul care se înstela. Îţi mulţumesc, cititorule şi cu respect mă înclin în faţa ta!

Un comentariu:

  1. Intradevar un eveniment de neuitat, intr-un decor de vis, alaturi de minunata dvs companie! Ca cititor, va ridic si ma inclin eu dvs, pt ca greul este dus de dvs A.C.Pahomi! Dvs lucrati, iar noi, lacomi, savuram, sorbim si ne delectam cu truda dvs!
    A fost un eveniment mirific, si visez la altele in acest gen!
    Cu multa stima, alte randuri de ganduri bune pt dvs,
    un mare cititor!

    RăspundețiȘtergere